Рекламна кампания на Dolce&Gabbana заложи на…баби

Рекламна кампания на Dolce&Gabbana заложи на...бабиВместо на зашеметяващи знойни девойки, изненадващо Долче и Габана втрещиха модната индустрия като заложиха в последната си рекламна кампания на… весели бабки. До този момент никой от големите световни марки не се беше сещала да експериментира с подобен прийом. Изключение прави новозеландският дизайнер Карън Уолкър, който миналата година рекламира линия очила с модели на възраст между 65 и 92 години.

Стилът на кампанията е различен от всички досегашни. Най-малкото защото този път вдъхновението на дизайнерите не идва от любимата им Италия, а от съседна Испания. Бабите испанки представят някои от модните аксесоари за следващия пролетен сезон, като си партнират с красиви испански момичета. Усмихнатите бабки не са единствените героини в рекламната кампания. В нея са включени и няколко тореадори, както и супермоделите Бианка Балти, Ирина Шарипова, Витория Черети и Бланка Падия. Старите жени позират пред обектива със златни диадеми и червени цветя в косата. Темата в пролетната колекция на италианците е страстта и огнения нрав на жените.
Снимка: www.refinery29.com