Отсядате в хотел? Питайте за звездите на небето, важно е!

Отсядате в хотел? Питайте за звездите на небето, важно е! Случвало ви се е да отсядате на хотел, нали? Няма начин – в един момент всеки го прави. А хрумвало ли ви е да попитате персонала колко звезди има тази нощ на небето? Или колко бобени зърна има в яхнията, която са ви сервирали за обяд? Е, има и такива клиенти. А персоналът, естествено, е длъжен да отговори. Ето и някои от най-интересните въпроси на гости на хотели през отминаващата 2014 г.:
„Изгубих приятеля си в центъра на града – бихте ли го потърсили?“ – на рецепция в Бирмингам.
– „А екипът на вашия хотел ще изиграе ли за детето ми един театрален спектакъл, вместо да му разказвам приказка за лека нощ?“ – клиент на хотел в Хастингс.
„Къде ви е инструкцията как се ползват крановете на ваната в банята?“ – гост на хотел в Кембридж.
„Извинете, бихте ли позвънили в Уиндзор дали кралицата си е у дома?“ – гост на хотел в Уиндзор.
Представител на хотела Тревълодж Шакил Ахмед обяснява: „Нашите специалисти винаги са готови да помогнат, но някои молби просто не са по силите ни“. В частност – когато става дума за природни явления, например.
– „Можете ли да ми кажете колко звезди има тази вечер на небето?“ гост на хотел в Нюкясъл.
„Може ли да направите така, че да спрете този вятър? Пречи ми на отпуската“ – курортист в Брайтън.
Не по-малко любопитни са и гастрономическите закачки:
„Колко зърна боб има в яхнията, която ми сервирате?“ – в ресторанта на хотел в Ипсуич.
„Надявам се, че в този чипс няма картофи. Въглероди не ям“ – клиентка в Единбург.
Да се разделяш с домашните си любимци е тъжно. Мнозина се стараят да го избегнят и затова се интересуват при посещение в хотел дали могат да бъдат заедно с питомците си.
– „А с гущери възможно ли е? Никъде не ходя без тях. Не са големи, дълги са шест фута (около два метра)“ – гост на хотел в Лоустофт.
– „Имам плешива котка. Не възразявате, нали?“ – гост на хотел в Грантъм.
– „А ягуарът домашна котка ли е“?“ – зоолюбител в хотел в Стафорд.
– „Може ли да оставя коня и каретата си на паркинга за автомобили?“ – старомоден гост в Блекпул.
Да нагрубиш клиент, значи да проявиш непрофесионализъм. Но вие как бихте отговорили на такива запитвания?
– „Бихте ли ми заели вашия делови костюм? Имам важно събеседване, а забравих моя у дома“ – предприемчив клиент на хотел в Единбург.
„До колко часа работи денонощната рецепция“ – гост на хотел в Ливърпул.
„Купих си 24-часов билет за паркинг – за колко време важи?“ – клиент в Борнмът.