Кое е идеалното място за модно дефиле

Кое е идеалното място за модно дефилеСамото понятие модно дефиле предполага зала, пълна с бляскава публика и ярко осветен подиум, по който ефектно и съблазнително пристъпват прекрасно облечени модели. И това е вярно, но само в общия случай – защото много от колекциите на големите дизайнери понякога се представят на най-невероятни места, които на пръв поглед не стават за това. Понякога това има огромен положителен ефект – интериорът да контрастира максимално със същността на събитието. Както беше тази година при представянето на бельо Bluebella, чийто декор беше лондонското метро, разказва БГНЕС.
Има и още по-екзотични варианти – през октомври 2007 г. модната къща Fendi качи манекените си на Великата китайска стена.
Този февруари марката Tommy Hilfiger представи колекцията си за есента и зимата на 2015 г. на огромната „сцена” на игрище за американски футбол.

Има и други варианти, които представят облеклото в среда, подходяща не за дефиле, а за реална употреба. Така през септември 2013 г. банските Adidas на Стела Макартни бяха показани пред публика от спортисти по синхронно плуване.

А какво по-привлекателно от манекенки, които се разхождат по бельо на борда на кораб. Тази съблазнителна версия на модно дефиле избраха Maison Close през 2013 г. в Амстердам.

В рамките на Седмицата на модата в Париж през 2013 г. новите колекции на моделиерите бяха представени край пълен плувен басейн. Година по-рано пък ескаваторите на железопътна гара послужиха за подиум на модната къща лифтове на гара бяха използвани от модната къща Louis Vuitton да демонстрира впечатляващи тоалети на Maрк Джейкъбс.

Има и съвсем невероятни на пръв поглед места за дефиле – като сметището за старо желязо, което бе избрано за подиум през 2012 г. през Седмицата на модата в бразилския град Сао Паоло.

През 2014 г. Големият дворец в Париж отвори врати за новата колекция на Карл Лагерфелд, като специално за дефилето просторните зали бяха превърнати в търговски обекти. Майсторът на модата не за първи път използва различен сценарий за своите колекции. Представяйки колекцията на Chanel за есен-зима 2015 г., кралят Лагерфелд поиска модния подиум да бъде обзаведен като луксозен бар. Точно край плота с фрешовете манекенките показаха новите му творения.
Снимка: БГНЕС