През 1965 г., колкото и чудно да изглежда с днешна дата, България е посрещала много чуждестранни туристи. По онова време „Балкантурист” е мощно предприятие с международни позиции, което привлича далеч не само групи от Съветския съюз, но и много гости от Западна Европа. Най-многобройно по морските ни курорти е присъствието на западногерманци, англичани и скандинавци.
Оказва се, че и тогава е била важна рекламата, с която сме канили гости от чужбина. Като си помисли човек, новото е добре забравено старо – това показва едно носталгично клипче отпреди половин век. И тогава сме се хвалили с Долината на розите (днес последният рекламен символ на България е нещо средно между роза и слънце); прекрасните неравноделни ритми на българския фолклор, манастирите, в които да се уединиш и да помислиш за връзката с Бога, вкусните плодове на българската земя, излетите сред природата (или наречено модерно „пикник”). В този стар клип, който пое из социалните мрежи за нов живот, ще видите още старото летище София и кадри от столицата, както и колко недокосната е била природата на българските черноморски курорти.
Ех, носталгия! Само да гледаме и да се учим!