Anna.bg
Диети и фитнес
19 март 2015

Идеална фигура за 10 дни? Възможно е

2 244
0
Идеална фигура за 10 дни? Възможно еЗа да свалиш излишните килограми, се изисква преди всичко огромно желание. А също така и комплекс от специални мерки: строга диета, всекидневни физически натоварвания и козметични процедури. Предлагаме ви няколко съвета, с които може да отслабнете за 10 дни, при това без да вредите на здравето си.

Диета
Първото, с което трябва да започнете пътя си към идеалната фигура, е коренна промяна в начина на хранене. Общото правило звучи така: максимум белтъчини, минимум въглехидрати и мазнини. Със стриктното спазване на това правило вие може бързо да се избавите от излишните килограми. Във всекидневното меню задължително трябва да присъстват следните продукти: обезмаслено сирене, кефир, яйца (по-добре само белтъците), пилешко филе или риба, плодове и зеленчуци (в разумни количества), вода (не по-малко от 2 литра) и зелен чай.
А ето и списък от какво трябва да се откажете (желателно е завинаги):

Сладко: бонбони, шоколад, курабийки, торти и др. Тяхната употреба бързо увеличава обема на талията и бедрата. Да ги върнете в предишните им показатели ще ви бъде доста трудно.

Брашнени продукти: кифли, кроасани, сладкиши, хляб. Ако все пак много ви се прияде, бихте могли да хапнете малка кифличка с трици, филия едрозърнест хляб, обогатен с витамини и минерали.

Сол: тя задържа водата в организма, което води до поява на нежелани килограми. За да не са блюдата безвкусни, употребявайте подправки за овкусяване.

Масло: трябва да се ограничава, дори и растителното. Максимумът, който може да си позволите: лъжица зехтин, бадемово или ленено масло. Салатите може да овкусите с обезмаслено кисело мляко с добавка на лимонов сок.

Фаст фууд: за пица, хамбургери и дюнери трябва да забравите веднъж завинаги.

Сосовете: кетчуп и майонеза са врагове на идеалната фигура. Затова въобще не ги купувайте, за да не ви изкушават.

Сладки газирани напитки: съдържат голямо количество захар, а това въобще не ви е нужно. А всякакви подсладители по принцип са много вредни за здравето.

А ето и няколко препоръки за храненето, към които трябва да се придържате, за да отслабнете за 10 дни:
Яжте на ден от 3 до 5 пъти. Не се препоръчва пропускане на хранене, в противен случай вечерта ще изпитате силно чувство на глад и ще изядете нещо калорично. Така усилията ви ще отидат на вятъра.

Откажете се от леката закуска, дори да е само ябълка или настъргани моркови. По-добре е просто да изпиете чаша неподсладен зелен чай.
Преди всеки прием на храна изпивайте чаша вода с лимонов сок: това ще запълни част от стомаха и вие ще изядете по-малко, отколкото сте планирали.
Закусвайте с каши – например овесена, приготвена с вода, без захар и сол: те съдържат бавни въглехидрати, които ви обезпечават продължително чувство на ситост.

В порциона ви трябва да присъстват плодове и зеленчуци (тях може да замените с един прием на храна). Или просто изпивайте всекидневно чаша свеж сок, за да стимулирате метаболизма.
Периодично си организирайте разтоварващи дни - на извара, на ябълки. И тук обаче трябва да съблюдавате нормата: например 1 кг ябълки за целия ден.

Физически упражнения
Може да се отслабне за 10 дни, но без регулярни физически натоварвания няма да стане. Идеалният вариант са занятия във фитнеса под ръководството на треньор. Но и без излишни финансови разходи може да се постигнат прилични резултати. Започнете с кардио натоварвания – бегова пътечка, велотренажор. Те способстват за отстраняване на излишните течности от организма. После прибавете силовите натоварвания или индивидуални занятия в тренировъчната зала. Ако сте решили да се справите със собствени сили, прикачете към телефона си някакво спортно приложение, например Nike Training Club или Фитнес-PRO, и се занимавайте у дома по специално разработени програми за различни групи мускули. Трябва да се занимавате регулярно, а натоварванията да се увеличават постепенно.

Създайте си правило да започвате сутринта с физзарядка. Нека това бъдат няколко съвсем прости упражнения: бягане на място – 3 минути, скачане на въже - 5 минути, клекове – 3 серии по 25, махове с краката встрани – 3 серии по 15 за всеки крак. Дори този минимум е по-добър от нищо. А за по-сериозни резултати вечерта влезте в спортната зала или проведете домашна тренировка с разтягане. Така не само ще имате красива стойка, но и ще се избавите от ненавистния целулит.

За да внесете разнообразие в ежедневните занимания, може да ходите да басейна и да плувате, а може и да се запишете на курс по танци. Това оказва благотворно влияние не само върху фигурата, но и върху вътрешното ви състояние. А това означава просто да загърбите прословутата пролетна депресия.

Процедури
Най-приятната част от борбата с излишните килограми може да бъдат козметичните процедури. За една от най-ефективните се смята LPG-масажът, който се извършва със специален уред, буквално разбиващ мастните отлагания. Имайте предвид, че първоначалните процедури могат да предизвикат у вас малък дискомфорт, но с времето неприятните усещания изчезват. Важна информация: в процеса на обработка на една или друга зона обезателно я напрягайте. Така вие ще въздействате на мастната прослойка от две страни: отвътре и отвън, което повишава ефективността на процедурата.

Ако кожата ви е много чувствителна, запишете се на хидромасаж. Водата ще направи фигурата ви изваяна, макар че в този случай да се чака резултат на часа не може. Такива процедури изискват провеждане на курс.
Естествено, да се постигне фигурата на вашите мечти, е трудна задача. Не се отчайвайте и не се поддавайте на каквито и да е съблазни от рода на шоколад или гледане на любим сериал вместо посещение в спортната зала. Просто си представете колко изкусително бихте изглеждали след някакви си нищо и никакви 10 дни…
Коментари в Facebook
Добави коментар
Информация
За да коментирате, моля влезте в профила си или се регистрирайте.