Anna.bg
Диети и фитнес
24 февруари 2015

Стегнете корема без диети и упражнения

2 619
0
Стегнете корема без диети и упражненияМислите ли, че идеалното тяло е невъзможно без тренировки, глад и диети? Ако отговорът ви е да, имаме за вас добра новина: има и по-лесни способи. Достатъчно е да следвате няколко съвета от най-добрия експерт във фитнеса и диетологията – д.м.н. Джудит Райхман и фитнес треньора Ким Лайънс, известен с участието си в журито на американското шоу The Biggest Loser. Гарантираме ви фигура мечта.

Изправете стойката
„Дръжте на осанката си, изправете стойката. Така вашата фигура ще изглежда по-стройна, а мускулите и коремът ще започнат автоматично да се напрягат“, съветва Ким Лайънс. За ниските дами това е правило номер 1 – така ще изглеждат поне малко по-високи.

Пийте повече вода
Старайте се в продължение на един ден да изпивате поне 6 – 8 чаши вода. Имайте предвид, че чаят, кафето, газираните напитки (дори минералната вода) и соковете не влизат в това количество. За да изпълните тази задача, носете със себе си бутилка натурална изворна вода. Изправен пред дехидратиране, вашият организъм започва самостоятелно да натрупва вода, което в никакъв случай няма да добави привлекателност във вашия силует. Освен това, както доказват учените, в областта на корема може да се натрупат до 4 излишни килограма именно заради дефицит на вода.

Хранете се съзнателно
Никога не яжте пред телевизора – това може да доведе до безконтролно поглъщане на храна и като следствие – до поява на нежелани килограми. Превърнете храненето в ритуал: наслаждавайте се на вкуса на ястията, яжте бавно и се старайте да дъвчете добре храната (извършвайки не по-малко от 10 дъвкателни движения, преди поглъщане). Забързаната закуска в движение ви заставя да гълтате допълнителен въздух, което може да провокира издуване на корема.

Консумирайте млечни продукти
За да функционира организмът ви на пълни обороти, всекидневно употребявайте мляко или други млечни продукти, в състава на които влизат пробиотици. Тези микроорганизми помагат на хранителната система да работи сплотено, а вследствие на това коремът ще изглежда стегнат. Ако имате непоносимост към млечни продукти, заменете ги с добавка на пробиотик във вид на таблетки (денонощната норма е 50 мг).

Повече се разхождайте на въздух
Както е известно, свежият въздух стартира процеса на метаболизъм, което пък помага за интензивно изгаряне на калориите и избавя от ненужните мазнини на талията. Затова нека 30-минутната разходка на чист въздух ви стане навик. Колкото по-бодра е стъпката ви, толкова по-добре. Можете да качите приложение на молибния си телефон и то ще ви показва какво разстояние сте изминали или колко крачки сте направили (на ден те не трябва да са по-малко от 10 000).

Откажете се от дъвката
Американски учени от колеж по гастроентерология доказва, че дъвката вреди на здравето и в частност – на фигурата. Цялата работа е в това, че по време на дъвчене човек приема повече въздух, отколкото е нужен на организма, както става и при хапване в движение, което провокира подуване на корема и неизбежно се отразява на фигурата. Ако трябва да освежите дъха, може да го направите със специалните пластини, които се продават по магазините, или с ментови бонбони.

Включете в порциона си витамини
За да бъде във форма, организмът ни се нуждае от витамини, които не приемаме достатъчно. Затова добавете в своя порцион калциев D глюкарат и комплекс витамин В – те ще вкарат в норма нивото на хормона естроген. Ако той е прекалено много в организма, това води до натрупване на мастни отлагания около талията.

Почивайте
„Когато сте изтощени, вашето тяло увеличава производството на стероиди и хормони на стреса, което действа отрицателно на работата на хранителната система и може да предизвика сериозни проблеми със здравето и фигурата“, казва д-р Райхман. Освен това заради умора в организма се повишава производството на хормона кортизол, който отправя към мастните клетки команда „Строй се“ около корема, за да защитят този орган от стреса. За да сведете до минимум чувството на отпадналост, всеки ден в продължение на 20 минути се занимавайте с онова, което действително ви доставя удоволствие и наслаждение. Това е достатъчно, за да разпуснете и да приведете в норма всички хормони.

Старайте се регулярно да посещавате тоалетната
Както твърди д-р Джудит Райхман, при регулярни посещения в тоалетната по едно и също време се подобрява процесът на храносмилане. Разбира се, да се подчини ходенето в тоалета по строг график е невъзможно, но е достатъчно да е приблизителен. И в никакъв случай не се стискайте – отивайте, ако изпитате нужда. Иначе може да има неприятни последици за организма.
Коментари в Facebook
Добави коментар
Информация
За да коментирате, моля влезте в профила си или се регистрирайте.