Anna.bg
Моят хотел
28 октомври 2014

Отсядате в хотел? Питайте за звездите на небето, важно е!

1 002
0
Отсядате в хотел? Питайте за звездите на небето, важно е! Случвало ви се е да отсядате на хотел, нали? Няма начин – в един момент всеки го прави. А хрумвало ли ви е да попитате персонала колко звезди има тази нощ на небето? Или колко бобени зърна има в яхнията, която са ви сервирали за обяд? Е, има и такива клиенти. А персоналът, естествено, е длъжен да отговори. Ето и някои от най-интересните въпроси на гости на хотели през отминаващата 2014 г.:
„Изгубих приятеля си в центъра на града – бихте ли го потърсили?“ - на рецепция в Бирмингам.
- „А екипът на вашия хотел ще изиграе ли за детето ми един театрален спектакъл, вместо да му разказвам приказка за лека нощ?“ - клиент на хотел в Хастингс.
„Къде ви е инструкцията как се ползват крановете на ваната в банята?“ - гост на хотел в Кембридж.
„Извинете, бихте ли позвънили в Уиндзор дали кралицата си е у дома?“ - гост на хотел в Уиндзор.
Представител на хотела Тревълодж Шакил Ахмед обяснява: „Нашите специалисти винаги са готови да помогнат, но някои молби просто не са по силите ни“. В частност – когато става дума за природни явления, например.
- „Можете ли да ми кажете колко звезди има тази вечер на небето?“ гост на хотел в Нюкясъл.
„Може ли да направите така, че да спрете този вятър? Пречи ми на отпуската“ - курортист в Брайтън.
Не по-малко любопитни са и гастрономическите закачки:
„Колко зърна боб има в яхнията, която ми сервирате?“ - в ресторанта на хотел в Ипсуич.
„Надявам се, че в този чипс няма картофи. Въглероди не ям“ - клиентка в Единбург.
Да се разделяш с домашните си любимци е тъжно. Мнозина се стараят да го избегнят и затова се интересуват при посещение в хотел дали могат да бъдат заедно с питомците си.
- „А с гущери възможно ли е? Никъде не ходя без тях. Не са големи, дълги са шест фута (около два метра)“ - гост на хотел в Лоустофт.
- „Имам плешива котка. Не възразявате, нали?“ - гост на хотел в Грантъм.
- „А ягуарът домашна котка ли е“?“ - зоолюбител в хотел в Стафорд.
- „Може ли да оставя коня и каретата си на паркинга за автомобили?“ - старомоден гост в Блекпул.
Да нагрубиш клиент, значи да проявиш непрофесионализъм. Но вие как бихте отговорили на такива запитвания?
- „Бихте ли ми заели вашия делови костюм? Имам важно събеседване, а забравих моя у дома“ - предприемчив клиент на хотел в Единбург.
„До колко часа работи денонощната рецепция“ - гост на хотел в Ливърпул.
„Купих си 24-часов билет за паркинг – за колко време важи?“ - клиент в Борнмът.
Коментари в Facebook
Добави коментар
Информация
За да коментирате, моля влезте в профила си или се регистрирайте.