Anna.bg
Диети и фитнес
02 януари 2015

3 способа да се избавим лесно от излишните килограми

1 762
0
3 способа да се избавим лесно от излишните килограми
Коледните и новогодишните празници са вече зад гърба ни. Искаме или не, колкото и предпазливи да сме били с храненето, празниците винаги предполагат към по-голямо отпускане на трапезата. Без да усетим, килограмите ни се трупат. Има три лесни начина бързо да се избавим от тях.

1. Експрес-диета + дневник на храненето
Експрес-диетата е оптимален вариант за ония, които искат бързо да отслабнат без никакви излишни рискове за здравето. Тази диета е построена на основата на нискокалорични продукти. Излизането от нея трябва да става плавно, с постепенно увеличение в порциона на белтъчини и мазнини и незначително увеличение на въглехидратите. Необходимо е постоянно да се контролира калоричността на храните. Рязкото излизане от тази диета ще доведе до бързото връщане на свалените килограми.
Съвет: Започвайки такава диета, заведете дневник на храненията и записвайте в него всеки ден онова, което сте изяли и изпили. Това е необходимо, за да може вечерта да теглите чертата, да отбележите евентуалните грешки, за да не ги повтаряте на следващия ден. А така също и да се самопохвалите, ако всичко е изпълнено правилно. Главното е – вярвайтеи в себе си и всичко ще се получи.
Експрес диетата включва 7 правила:
1. Денонощна калоричност: 600 - 800 ккал.
2. Максимална продължителност — 1 седмица.
3. Храната се приготвя без сол, солените продукти се органичават, алкохолът е забранен.
4. По време на диетата е необходимо да се приемат поливитамини и микроелементи.
5. Яйцата трябва да се варят не по-малко от 10 минути.
6. Чай или кафе може да се пият само 30 минути след основния прием на храна.
7. Кафето трябва да е само прясно сварено, без мляко и захар.
Седмичен порцион:
I ден:
Закуска: 1 сварено яйце.
Втора закуска: 1 домат, след половин час кафе.
Обед: 1 сварено яйце.
Следобедна закуска: 200 г салата от свежи зеленчуци (салата, маруля, зеле, краставица, целина) с 1 супена лъжица растително масло.
Вечеря: 1 грейпфрут.
II ден:
Закуска: 1 сварено яйце, след половин час кафе.
Втора закуска: грейпфрут.
Обед: 200 г говеждо месо (пиле или риба), варено или печено на скара, без мазнина.
Следобедна закуска: 2 свежи краставички, след половин час кафе.
Вечеря: 2 моркова.
III ден:
Закуска: 1 сварено яйце, след половин час кафе.
Втора закуска: 1 домат с магданоз или копър.
Обед: 200 г телешко (пиле или риба), приготвени на скара или на пара.
Следобедна закуска: 1 свежа краставица, след половин час кафе.
Вечеря: 200 г задушен спанак.
IV ден:
Закуска: 200 г салата свежи зеленчуци, след половин час кафе.
Втора закуска: 1 грейпфрут.
Обед: 1 сварено яйце с магданоз или копър.
Следобедна закуска: 250 г извара с ниско съдържание на мазнина (0 - 4 %).
Вечеря: 200 г задушен спанак, зелен чай.
V ден:
Закуска: 1 сварено яйце, след половин час кафе.
Втора закуска: 200 г задушен спанак.
Обед: 200 г немазна риба на скара или на пара.
Следобедна закуска: 250 г салата от свежи зеленчуци, кафе.
Вечеря: 1 портокал, след половин час зелен чай.
VI ден:
Закуска: 1 грейпфрут, след половин час кафе.
Втора закуска: 2 пресни краставички.
Обед: 200 г телешко (риба, пиле), варени, на скара без мазнина или на пара, с магданоз или копър.
Следобедна закуска: 1 портокал.
Вечеря: 200 г салата от свежи зеленчуци, зелен чай.
VII ден:
Закуска: 1 портокал, след половин час кафе.
Втора закуска: 2 сурови моркова.
Обед: 150 г зеленчукова супа, 200 г пиле без кожа.
Следобедна закуска: 1 портокал.
Вечеря: 250 г плодова салата.
Важно е да знаете, че да се подложите на нискокалоричната експрес-диета можете, само ако нямате някакви сериозни проблеми със здравето.

2. Слабеем под надзор на специалист
Ако искате не само бързо да свалите килограми, но и за дълго да запазите резултата, по-добре е да се обърнете към специалист. Избирайки клиника, би трябвало да се ориентирате от следните параметри:
1. Научен подход. Отдайте предпочитанията си на медицински център, а не на SPA салоните. Излишните килограми са медицински проблем и с него трябва да се борят лекарите, които имат специалност и които могат професионално да решат проблема с излишното тегло.
2. Съвременно оборудване. Обърнете внимание на това как е оборудван избраният от вас център. Броят на физиотерапевтичните апарати за отслабване са важен признак за сериозния подход към методите за понижаване на теглото. Това е свързано с възможността лекарите да подберат тези процедури, които са ефективни точно за вас.
3. Наличие на козметичен кабинет. В центъра задължително трябва да работи добър лекар козметик, тъй като в процеса на отслабване е необходимо да се изпъва кожата на лицето и да се стимулират лицевите мускули. В противен случай кожата ви ще се набръчка, което често се появява при рязко намаляване на теглото.

3. Разтоварващи дни + посещение на салон
В продължение на една седмица проведете два разтоварващи дни, но не поредни. Главни постулати на тези разтоварващи дни се явява монохраната, 2 литра течности на ден и задължително пречистване вечер. Това може да бъдат ден на кефира, на зеленчуците, на изварата, плодов – в зависимост от особеностите на организма ви и хранителните пристрастия.
В разтоварващия ден посетете салон за красота или SPA, направете си масаж или процедура LPG. Може да направите и тренировка във фитнес зала, да вземете сауна. Емоциите, които ще получите от всички тези мероприятия, ще ви позволят да се почувствате стройна и красива.
Програма на разтоварващите дни:
I ден: протеиново-месен
За целия ден: 400 г варено месо (говеждо, пиле) без сол, 1 яйце твърдо сварено.
На закуска: 1 яйце, чашка зелен чай без захар.
По-нататък: по 100 г месо в 4 приема през равни промеждутъци от време.
Задължително изпивате 2 литра вода.
II ден: протеиново-млечен
За целия ден: 500 г извара, 1 чаша кефир (1 %).
По 100 г извара 5 пъти дневно през 2,5 - 3 часа.
През нощта 1 чаша кефир.
Допълнително: бульон от шипка (1 чаша), зелен чай (2 пъти дневно), вода (не по-малко от 1 л).
Въглехидратно – картофен ден
За целия ден: 1,5 кг запечени небелени картофи.
По 250 г картофи 6 пъти през деня.
Допълнително: зелен чай, вода (не по-малко от 1,5 л).
Зеленчуков ден
За целия ден: 5 средни домата и 5 краставички (общо тегло до 1,5 кг).
Яжте по един зеленчук на всеки час, редувайки домат и краставица. Допълнително: зелен чай (2 пъти дневно), 2 чаени лъжички мед, вода (не по-малко от 1,5 л).
Ябълков ден
За целия ден: 1,5 кг печени ябълки с канела, 1 чаена лъжичка мед (ябълки, изчистени от сърцевината, се заливат с меда, посипват се с канела и се запичат).
По 300 г печени ябълки 5 пъти през деня.
Допълнително: зелен чай, вода (не по-малко от 1,5 л).
Коментари в Facebook
Добави коментар
Информация
За да коментирате, моля влезте в профила си или се регистрирайте.